Over Maxvalue
  • Stap 1: Kennismaking
  • Stap 2: Openen van een betaalrekening
  • Stap 3: Overname van inkoop- en kosten processen
  • Stap 4: Uw units worden inzichtelijk gemaakt
  • Stap 5: Rapportage en Communicatie
Stap 1
Hoe ziet het hele traject eruit?
Na een eerste kennismaking zullen wij uw huidige situatie inventariseren. U krijgt van ons een implementatie plan en een duidelijke offerte.
Stap 2
Na uw goedkeuring start Maxvalue met het overnemen van de verschillende processen. Als eerste moet er een betaalrekening op uw naam geopend worden bij een van de grotere banken. Met de grote banken kunnen we effici‘nt gegevens importeren en exporteren. Samen met de bank en Maxvalue bepaalt u tot welke niveau u ons wilt machtigen. Daarnaast heeft u zelf ook de beschikking over deze betaalrekening.
Stap 2
Aan de hand van door u beschikbaar gestelde informatie of in uw bedrijf, gaan we vervolgens uw processen overnemen. Normaliter kunnen we binnen 2 perioden al uw processen met betrekking tot het innen van de huren van u overnemen. Dit is echter wel afhankelijk van de situatie binnen uw eigen organisatie. We starten met het invoeren van uw relatiegegevens en de huurcontracten. Daarna zullen we ëën periode schaduwen en de volgende periode zullen we het proces overnemen, waarbij uw huidige administratie schaduw meeloopt voor de zekerheid. Nu zijn we in staat om maandelijks uw huurinkomsten te verzorgen, uiteraard horen daar huurverhogingen, automatische incasso's en aanmaningen bij.
Stap 3
Een volgende stap is het overnemen van uw inkopen en kostenproces. Desgewenst kunnen wij uw crediteuren ook betalen. Indien u baas over uw eigen geld wilt blijven, kunnen we u een betaalbestand verzenden, hetgeen u dient te fiatteren en door te sturen naar de bank. Meteen starten we met een analyse van uw kosten. Mocht er naar onze mening een beter alternatief zijn voor de dekking van uw kosten, dan bieden we u een andere oplossing aan. U kunt dan zelf een beslissing nemen over uw uitgaven.
Stap 4
Nadat administratief alles op de juiste wijze verloopt, kunnen we gaan starten om al uw units duidelijk in kaart te brengen. Nadat administratief alles op de juiste wijze verloopt, kunnen we gaan starten om al uw units duidelijk in kaart te brengen. Deze stap is nodig om het technisch beheer uit te kunnen voeren. Aan de hand van de nationale puntentabel wordt exact duidelijk wordt hoeveel u maximaal kunt vragen voor de woningen. Voor de huur van de units welke niet onder deze tabel vallen, bijvoorbeeld winkel- of bedrijfspanden, brengt Maxvalue een objectief advies uit. Nadat alles inzichtelijk is gemaakt, kunt u indien gewenst, gebruik gaan maken van onze klachtenregistratie met servicenummer.
Stap 5
Nu alle door u gewenste processen zijn overgenomen, kunnen we de communicatie tussen u en Maxvalue gaan bespreken. Voor al uw units zijn verschillende rapportages beschikbaar. We zullen u verschillende rapportage voorbeelden geven en we laten u zien welke verschillende vormen er zijn om aan deze informatie te komen, zoals post, fax, email of via een speciaal voor u gemaakte website.
Het gehele traject neemt ongeveer een halfjaar in beslag. Het ideaal beeld om uw zaken te contoleren en regelen op een tijdstip dat u, als eigenaar uitkomt is ons uitgangspunt als bedrijf en u bent er nog slechts 6 maanden verwijderd nadat u met ons in zee gaat.